Reklamacja

Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Zgłoszenie reklamacji:

1. Reklamację z tytułu gwarancji można zgłosić:

  • bezpośrednio w autoryzowanym zakładzie serwisowym danego producenta

lub

  • za pośrednictwem Sprzedającego (marketu) osobiście lub wysyłając produkt na adres podany na dowodzie zakupu.

Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu, ewentualnie na stronach internetowych producentów. Można je również otrzymać w każdym naszym markecie.

2. Reklamację z tytułu rękojmi
Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, lub w przypadku elementów danego produktu jak np: obicia tapicerskie -skaj na który producent daje 12  m-sięczny okres gwarancyjny,  gdy stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

Produkty malowane proszkowo posiadają gwarancję 12 m-czną. Sa przeznaczone do użytku domowego i osób prywatych.

Produkty dla: Szpitali, Gabinetów, Budynków użyteczności publicznych jak:szkoły, użędy, gabinety lekarskie muszą stosować produkty z Lini  Nierdzewnej Ko przeznaczonej do użytku masowego  - bardziej odporne na uszkodzenia - Zalecane. Okres gwarancji wynosi 24 m-ce wyłączając Tapicerki i elementy palstikowe PVC - gwarancja producentów danych podzespołów.

 

Produkt należy oddać do Sprzedającego (SetPon lub punktu przedstawicielkiego w którym dokonano zakupu) osobiście lub wysyłając na adres podany na dowodzie zakupu. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

Warunki zgłoszenia reklamacji:

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić: 

  • dowód zakupu produktu;
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • reklamowany produkt (nie jest to konieczne w przypadku towarów o dużych gabarytach, np. UGUL)
  • protokół szkodowy DHL, SUUS LOGSTIC.
  • Szkody powstałe na wskutek uszkodzeń mechanicznych przez obtarcia, lub pogniecenie przez innych przewoźników niż wymienionych: DHL, SUUS LOGISTIC - z którymi firma SetPon Polska ma podpisaną umowę, nie są objęte gwarancją. Zamawiający podstawia przewoźnika - własnego  na własą odpowiedzialność.

Przebieg procesu reklamacji w setpon:

  • rejestracja reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie ;
  • wydanie potwierdzenia zgłoszenia reklamacji w formie wydruku (poświadczenie zgłaszającego i przyjmującego zgłoszenie);
  • przekazanie przez sklep produktów o niewielkich rozmiarach do właściwego autoryzowanego zakładu serwisowego wraz z podanym opisem usterki w celu wykonania naprawy lub ekspertyzy technicznej;
  • w przypadku produktów o dużych rozmiarach (np. duże Ugul,kozetka itp.) wymagane jest jedynie okazanie dowodu zakupu towaru oraz karty gwarancyjnej (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana wraz z produktem); po dokonaniu rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego pracownik sklepu przekazuje zgłoszenie do autoryzowanego zakładu serwisowego SetPon w celu umówienia terminu odbioru uszkodzonego elementu u zgłaszającego; wykonanie naprawy lub ekspertyzy zostaje odnotowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej lub zostaje wystawiony protokół odbioru i dostawy nowego elementu.

Zakupiony produkt powinien posiadać:

  • dowód zakupu
  • instrukcję obsługi w języku polskim
  • kartę gwarancyjną (jeżeli produkt jest wyposażony w taką kartę).
  • koszt dostawy i odbioru towaru należy do klienta.

Prosimy o zachowanie ww. dokumentów na wypadek reklamacji.

W Punkcie Obsługi Klienta w markecie istnieje możliwość sprawdzenia podstawowych funkcji wielu produktów.

Przy odbiorze zakupionego produktu w markecie lub dostarczeniu pod wskazany adres należy sprawdzić, czy produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych (wgnieceń, otarć, rys itp.). W razie ich stwierdzenia w obecności pracownika firmy dostawczej należy sporządzić protokół szkody i nie przyjmować uszkodzonego produktu.

3. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej. 

Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Można tego dokonać tylko podczas dostawy przy kurierze  przy  odbiorze  przesyłki - należy rozpakować paczkę przy kurierze.

W momencie odbioru przesyłki od kuriera DHL - bez zastrzeżeń, odbiorca staje się właścicielem produktów, urządzeń zamówionych. Wszelkich roszczeń reklamacyjnych powstałych w transporcie musi wystąpić osobiście do przewoźnika DHL do 7 dni od stwierdzenia uszkodzenia po rozpakowaniu zgodnie z zasadami reklamacyjnymi DHL - na:  www.dhl24com.pl  - zakładka reklmacje

Wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy. Zadzwoń na infolinię DHL - 42 6345 345 lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy.

DHL - ma 31 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.

Pobierz formularze

 

Set-Pon © 2015 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone
realizacja
pozycjonowanie i optymalizacja Interface Poland