Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.
Zgłoszenie reklamacji:
1. Reklamację z tytułu gwarancji można zgłosić:
lub
Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu, ewentualnie na stronach internetowych producentów. Można je również otrzymać w każdym naszym markecie.
2. Reklamację z tytułu rękojmi
Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, lub w przypadku elementów danego produktu jak np: obicia tapicerskie -skaj na który producent daje 12 m-sięczny okres gwarancyjny, gdy stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.
Produkty malowane proszkowo posiadają gwarancję 12 m-czną. Sa przeznaczone do użytku domowego i osób prywatych.
Produkty dla: Szpitali, Gabinetów, Budynków użyteczności publicznych jak:szkoły, użędy, gabinety lekarskie muszą stosować produkty z Lini Nierdzewnej Ko przeznaczonej do użytku masowego - bardziej odporne na uszkodzenia - Zalecane. Okres gwarancji wynosi 24 m-ce wyłączając Tapicerki i elementy palstikowe PVC - gwarancja producentów danych podzespołów.
Produkt należy oddać do Sprzedającego (SetPon lub punktu przedstawicielkiego w którym dokonano zakupu) osobiście lub wysyłając na adres podany na dowodzie zakupu. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
Warunki zgłoszenia reklamacji:
W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:
Przebieg procesu reklamacji w setpon:
Zakupiony produkt powinien posiadać:
Prosimy o zachowanie ww. dokumentów na wypadek reklamacji.
W Punkcie Obsługi Klienta w markecie istnieje możliwość sprawdzenia podstawowych funkcji wielu produktów.
Przy odbiorze zakupionego produktu w markecie lub dostarczeniu pod wskazany adres należy sprawdzić, czy produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych (wgnieceń, otarć, rys itp.). W razie ich stwierdzenia w obecności pracownika firmy dostawczej należy sporządzić protokół szkody i nie przyjmować uszkodzonego produktu.
3. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej.
Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.
Można tego dokonać tylko podczas dostawy przy kurierze przy odbiorze przesyłki - należy rozpakować paczkę przy kurierze.
W momencie odbioru przesyłki od kuriera DHL - bez zastrzeżeń, odbiorca staje się właścicielem produktów, urządzeń zamówionych. Wszelkich roszczeń reklamacyjnych powstałych w transporcie musi wystąpić osobiście do przewoźnika DHL do 7 dni od stwierdzenia uszkodzenia po rozpakowaniu zgodnie z zasadami reklamacyjnymi DHL - na: www.dhl24com.pl - zakładka reklmacje
Wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy. Zadzwoń na infolinię DHL - 42 6345 345 lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy.
DHL - ma 31 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
Pobierz formularze
Set-Pon © 2015 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone
realizacja
pozycjonowanie i optymalizacja Interface Poland